Tazz a premiat 18 dintre cele mai mai performante restaurante partenere care perfecționează un model de business hibrid în segmentul HoReCa. Premiile au fost decernate pe 6 aprilie 2023, în cadrul primei ediții a galei Tazz Awards – Digitally Stepping Into The Future. Evenimentul a lansat un dialog despre inovație și digitalizare ca instrumente pentru adaptarea industriei de servicii alimentare și alinierea segmentului de food delivery la standarde globale.
Contextul pandemic a generat schimbări în ceea ce privește comportamentul de consum. Potrivit unui studiu realizat de Tazz și Hospitality Culture, industria de food delivery depăsește pentru prima dată segmentul HoReCa cu două procente, cu o cotă de piață de 26%. Această creștere a fost alimentată puternic de extinderea rețelelor de food delivery la nivel național și de curajul antreprenorilor de a se adapta și de a investi în modele de business hibride, care îi aduc mai aproape de consumatori.
Printre câștigătorii premiilor Tazz se numără:
- Popeye’s, câștigătorul premiului Best new restaurant, recunoscut ca cel mai puternic business lansat în 2022 din punctul de vedere al numărului de locații, numărului de comenzi și al poziționării în topul preferințelor clienților Tazz;
- Dei Frati, câștigătorul premiului Local gem gone national – restaurantul din Brașov care a devenit îndrăgit la nivel național și s-a bucurat de cea mai mare expansiune ca brand virtual prin programul Tazz Republic;
- Express Chef, desemnat The Loyalty Chef deoarece este restaurantul cu cele mai multe comenzi generate de un singur client, în număr de 123.
“Gala Tazz Awards a reunit pentru prima dată comunitatea restaurantelor, retailerilor și partenerilor care pariază pe dezvoltare prin digitalizare împreună cu noi. Noi am ales să premiem adevărații jucători digitali din industrie și din ecosistemul Tazz, dar performanța lor a fost recunoscută, în primul rând, de către clienții noștri și riderii colaboratori. Potențialul de creștere pentru piața de food delivery este uriaș, iar Tazz își propune să ofere nu doar platforma de livrare, ci și comunitatea și resursele de care partenerii noștri au nevoie pentru a se adapta rapid și a crește odată cu apetitul românilor pentru mese gustoase ușor de comandat”, declară Alin Șerban, CEO Tazz.
În cadrul galei, Tazz a oferit alte 14 premii pentru restaurantele care ocupă poziții de top ca jucători digitali în industrie și în ecosistemul companiei:
- Digital Restaurant of the year – câștigat de Big Belly, cel mai mare premiu oferit pentru cea cele mai multe comenzi generate în anul 2022;
- Best new restaurant – câștigat de Popeye’s, cel mai puternic business lansat în 2022 din perspectiva numărului de locații, a numărului de comenzi și a poziționării în topul preferințelor clienților;
- Local gem gone national – câștigat de Dei Frati, restaurantul din Brașov care a devenit îndrăgit la nivel național și s-a bucurat de cea mai mare expansiune prin Tazz Republic, ca brand virtual;
- Brightest Dark Kitchen – câștigat de Burger Island, pentru performanța în tranziția către digitalizare;
- Best International Taste – câștigat de Burger King, partenerul cu cel mai mare număr de campanii comerciale derulate în platforma Tazz;
- Riders’ Choice – câștigat de Jack’s Bistro, restaurantul cel mai votat de rideri pentru profesionalism, eficiență și amabilitate;
- The Loyalty Chef – câștigat de Express Chef, restaurantul cu cele mai multe comenzi generate de un singur client, în număr de 123;
- The Tech Chef – câștigat de Sphera Franchise Group, partenerul cel mai conectat la tehnologie;
- Meal ticket power provider – câștigat de Presto Pizza și oferit de partenerul Edenred, pentru restaurantul cu cele mai multe comenzi plasate și achiziționate cu carduri de masă;
- Genius restaurant of the year – câștigat de Hard Rock Cafe, pentru restaurantul cu cele mai multe campanii Genius, dar și cele mai multe comenzi cu produse Genius;
- Sip of excellence – câștigat de Dristor Kebap Delivery, restaurantul cu cele mai multe soft-drinks vândute în meniuri combo;
- Fast and good – câștigat de McDonald’s, partenerul care generează cei mai mulți clienți noi, cele mai multe comenzi și cele mai multe tranzacții;
- Talk of the town – câștigat de Jack’s Bistro, pentru restaurantul cu cele mai bune review-uri pozitive, dintr-un total de 16.385;
- Local Love Brand – câștigat de Grande (CJ), Fresh Kebap (TM), Ando’s (BV), Fendi Kebap (B), Bătrânul Sas (SB), Sabroso (CT), restaurantele din țară care au adus o creștere vizibilă în business prin excelența serviciilor, preparatelor și dedicării.
Au fost înmânate premii și pentru partenerii din zona de retail:
- Customer first expert – premiu câștigat de Auchan pentru partenerul cu cel mai mare rating;
- Groceries favourite – câștigat de Kaufland, recunoscut ca retailerul cu cel mai mare număr de produse disponibile în platformă și cu cel mai mare număr de clienți.
- Spark of innovation – premiu oferit partenerului B.A.T pentru inovațiile aduse în experiența disponibilă clienților în platformă.
Gala a fost prezentată de Andi Moisescu și a fost realizată cu sprijinul partenerilor Glo, bocado.ro, Coca Cola, Edenred, Vodafone, Microsoft Footprints AI și Liliac.