S-au trezit în casă cu zeci de turiști care făcuseră rezervări pe Booking

S-au trezit în casă cu zeci de turiști care făcuseră rezervări pe Booking

Douazeci de turiști neașteptați au sosit la proprietatea unei familii din Plumstead (sud-estul Londrei) după ce au rezervat cazări care indicau adresa ca fiind un apartament în Greenwich, potrivit BBC News. Plumstead. FOTO google.com/maps

Plumstead. FOTO google.com/maps

Karin Arsenius, proprietara care s-a trezit cu oaspeții nedoriți mărturisește că unii dintre turiști au început să caute în interiorul casei sale, un seif cu chei, așa cum se procedează adesea, când administratorul proprietății rezervate indică locul de unde se pot ridica cheile.

Femeia, în vârstă de 37 de ani, a mărturisit pentru BBC că în ultima lună au apărut la ușa sa persoane din Algeria, Canada, India și SUA, deși nu își postase locuința pe Booking.com.

Codul poștal al străzii pe ca are locuiește fusese folosit pentru rezervările de pe site-ul de călătorii, deși utilizatorii au rezervat cazări care indicau adresa ca fiind un apartament în Greenwich.

Vrem doar ca acest lucru să înceteze cumva. Este foarte frustrant”, a declarat proprietara care ia în considerare o eventuală acțiune în justiție.

La mijloc pare să fi fost opera unor escroci. Booking.com a anunțat că și-a cerut scuze celor afectați și a eliminat anunțul, iar casa sa se afla chiar în punctul indicat pe hartă.

De suferit au avut și turiștii care au ajuns în locul nepotrivit și care au fost nevoiți să cheltuiască mai mulți bani pentru a rezerva o altă proprietate.

Trei femei din Argentina au fost cazate până la urmă în sufrageria familiei din Plumstead pentru că nu au reușit să găsească o cazare adecvată în noaptea în care au ajuns la această adresă. 

Escrocheriile sunt o luptă cu care se confruntă multe industrii împotriva unor escroci fără scrupule”, a precizat Booking.com, care a cerut scuze proprietarei și a confirmat că respectiva proprietate a fost complet eliminată de pe site, iar toți clienții afectați au fost contactați pentru a li se cere scuze și pentru a li se oferi sprijinul privind rambursările, relocările și taxele suplimentare.